Que els hi agrada
Holaa! Buenu m'agradaria saber que els hi agrada fer als nois i que els hi posa, esque em fa vergonya preguntar-ho al meu novio, i fins i tot m'ha costat preguntar-ho per aqui (soc molt vergonyosa) moltes gracies!!:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El millor per saber què els agrada als nois seria una bola màgica. Cada persona té els seus gustos, les seves formes d'obtenir plaer, les seves fantasies i les seves ganes de provar, investigar i jugar.
El millor que podries fer per saber què li agrada al teu nòvio en concret és que ell t'ensenyi què és el que l'agrada, de la mateixa manera que tu li hauràs d'ensenyar com t'agrada a tu. Les persones no naixem ensenyades i cada persona té els seus gustos, per això el millor és responsabilitzar-se de saber què t'agrada a tu i voler aprendre què li agrada a l'altre i que l'altre es responsabilitzi d'ensenyar-te què li agrada i aprendre què t'agrada.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL