No se com fer-ho...
Estic de lio amb un noi dos anys més gran que jo. Jo li agrado molt a ell i jo crec que m'estic enamorant. Un dia vam estar parlant sobre fer-ho i tal pero ell ja ho ha fet altres cops i jo no, em fa vergonya treure'm la roba davant d'ell (tot i que tinc molt clar que ho vull fer) i despres nose com posar-me ni què fer per masturbar-lo. Em podrieu guiar una mica siusplau? Esque tambe hem fa molt de corte anar-li preguntat tota l'estona "i ara què t'agrada que et facin?" perque jo no en tinc ni idea...
Moltes Gràcies!!
Cristina Albó

Hola Queen,
Doncs en el sexe i sobretot en les primeres vegades hauràs de preguntar i aprendre sobre els gustos i preferències de l'altra persona, igual que tu hauràs d'explicar què t'agrada i de quina manera.
Pel que fa a la vergonya d'estar nua davant d'ell, és completament normal, segurament ell també
estarà nerviós, potser ho ha fet altres vegades però amb tu també serà
la primera vegada... per tant, no pateixis per aquests nervis, formen
part de la relació!
Per a masturbar a un noi, és important que
ell pugui ensenyar-te com ho fa, per exemple guiant la teva mà, indicant
si vol que sigui més ràpid o més lent, més fort o més fluix... però la
"mecànica" és força senzilla, es tracta de baixar i pujar la pell del
penis, cobrint i descobrint el gland del penis.
Com veus, parlar amb ell i tenir confiança per a poder preguntar és bàsic!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat