Paranoies a FULL
Bones Adolescents. Porto ja uns dies bastant amoïnada, en qüestions de relacions sexuals i alguna possibilitat d'embaràs.
Les últimes tres setmanes he mantigut relacions sexuals sense preservatiu. Com tota noia, tenim la mítica aplicació de "Mi Calendario". I doncs, em marcava probabilitat baixa, sempre, en els marges que pel que he llegit es consideren fiables, 8 dias abans i després d ela regle. M'haria de baixar fa poc, poder pels nervios es retrasa o algo. M'hauria d'amoïnar?
Cristina Albó

Hola Srta. Grey,
Sempre que hi ha relacions sexuals amb penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs. Les aplicacions del mòbil NO són fiables per a calcular els dies de màxima o mínima fertilitat ja que podem ovular en diferents moments del cicle, inclús en alguns casos es pot ovular dues vegades en un mateix cicle. Per tant, com veus NO és fiable el que et diu el mòbil.
Si la regla encara no t'ha vingut, i ja fa més de 7 dies del dia que t'hauria d'haver baixat, el millor és que et facis un test d'embaràs per a sortir de dubtes i presndre les decisions que hagis de prendre.
I sobretot, si és negatiu, per a properes ocasions, utilitzeu el preservatiu SEMPRE que tingueu penetració si no esteu buscant un embaràs!
Moltes gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/moderaconsultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat