Crec que no es normal
Tinc 14 anys acabats de fer i tinc moltes ganes de perdre la virginnitat... la veritat es que mai e tingut novio i mai me liat ni res.. es normal? quasi cada dia em masturbo..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
En primer lloc és fantàstic que et coneguis molt bé tu mateixa i la masturbació és el que et permetrà conèixer què t'agrada i com.
En segon lloc, ets totalment normal, als 14 anys és normal sentir curiositat pel sexe i per saber què és això de perdre la virginitat, però per poder passar a jugar en parella el més important és començar a relacionar-te amb altres, i començar poc a poc, que l'altre persona t'ensenyi com li agrada tocar-se i tu li ensenyis com t'agrada que et toquin. I poc a poc anar aprenent com funciona el cos de l'altre i el teu cos quan està en companyia.
En altres consultes hem parlat de com ha de ser aquesta primera vegada i el més important és sentir-se a gust amb l'altre persona, que et transmeti confiança, calma i que el lloc on estigueu sigui tranquil i còmode. Si tot això es dona, teniu preservatiu i els dos esteu d'acord la cosa té números que sortirà bé.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL