Com puc arribar a tindre més plaer?
Ahir va ser la primera vegada que ho vam fer el menu novio i jo... Ell ja ho havia fet altres vegades, però va ser la meva primera. No em va fer cap mal perquè jo estaba molt segura i ho va fer amb cura. Però després quan ho estavem fent no sentia molt de plaer. M'ho esperava d'una manera diferent. Em podríeu aconsellar alguna postura on la noia arribi a sentir més plaer? Graciees!
Cristina Albó

Hola Marina,
És completament normal que amb la penetració no sentis molt de plaer,
la penetració pot ser excitant però la gran majoria de les noies/dones
no sentim plaer amb la penetració. Com hem explicat en moltes altres
consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al seu voltant, no dins.
Per a tenir plaer durant les
relacions sexuals no esperis sentir-lo només amb la penetració, ensenya
la teva parella com et masturbes tu, i de quina forma obtens tu plaer,
acarona el clítoris mentre hi ha penetració, que l'acaroni ell, etc... jugueu amb la masturbació, amb l'estimulació oral, etc...
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Esperem que això t'ajudi!
Gràcies per la confiança en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat