Urgent!!!
Doncs sóc una noia que mai ha tingut relacions ni he fet res relacionat amb sexe amb ningun noi, inclús he tingut novio, pero ara estic amb un noi que m'agrada molt i m'atrau. Molts cops estem junts i em diu que li agrada qe li doni petons pel coll, esquena y em diu que l'excita molt. Ami m'agradaria també que m'excités ja que mai he sentit aquesta sensació, pero tampoc vull que em masturbi perque crec que es molt d'hora. Ha probat a ferme el que yo li faig pero no serveix de res. Que podria fer? Quins son els punts on comunment les dones s'excitan? Nose que fer!!! MOLTES GRACIIES.
Mariona Busto

Hola!
Doncs cada noia és un diferent, i ha d'anar descobrint de mica en mica quines coses l'exciten. La nostra recomanació és que et centris en les sensacions que vagis experimentant quan ell et toca, t'acaricia, et fa petons, et llepa, etc., més que està pendent de si sents excitació o no. Tu centra la teva atenció a les sensacions, què sents? Pessigolles, escalfor, se't posa la pell de gallina, etc.
Aneu descobrint a poc a poc que us agrada i com us agrada, i adapteu les carícies i el joc al vostre ritme, no cal córrer! Deixa que la curiositat et faci descobrir sensacions noves i agradables!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat