Confusió, dubtes... AJUDAAA
Holaa, sóc una noia de 15 anys, porto 7 mesos amb el meu nòvio, ell m'ha dit per fer-ho, però no estic segura, crec que sóc massa 'petita', a part tinc por de quedar-me bloquejada en el moment en el que ho estiguem fent, o de que em faci mal, per per l'altre banda ho vull fer perquè crec que és l'indicat... Ajuda!
Mariona Busto

Hola Alicia DM!
Si encara no et sents segura o preparada per fer-ho, la nostra recomanació és que no ho facis encara, dóna't temps, no hi ha pressa! Si creus que ell és l'indicat i amb qui vols fer un pas tan important, podrà esperar el temps que faci falta a que tu et sentis llesta per fer-ho. Recorda que mantenir relacions sexuals requereix maduresa i molta responsabilitat, per tant no hi ha presses ni pressions que valguin!
Pensa que com més segura et sentis i més preparada, menys probabilitats hi ha que et bloquegis. Recorda que la confiança és bàsica i estar tranquil·la també. Tot plegat facilitarà que estiguis més relaxada i per tant el teu cos i la teva musculatura també ho estaran, fent que la teva vagina estigui menys tensa i més lubricada facilitant la penetració i evitant que et faci mal. Recorda que no totes les noies senten mal la primera vegada que ho fan!
Per últim, recordeu tenir sempre a mà preservatius per quan arribi el moment ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Alicia!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat