Ns que fer!!!!
Hola
Fa uns dies que tinc un problema i no hi paro de pensar, a més a més estic d'examens i no em puc concentrar.
Tinc 15 anys i encara soc verge, pero he tingut tensions i roces sexuals amb noies, i l'altre dia m'estava lian amb una i estava molt calent i ella també, en aquell moment ens vem tocar una mica els dos i em va dir que el proper dia, si es que hi ha, la meva llengua a part de per la boca li mengi tot el tema.
Jo ho vull fer i de fet ja em dit de quedar pero, com es fa? Que li xupo? Que li toco?
M'agradaria que disfrutes pq ella diu que em fara disfrutar a mi.
Gracies
Mariona Busto

Hola  Anonim33333!
En primer lloc, recorda que ningú neix ensenyat, per tant tranquil! La millor manera que tenim per saber com li agrada que li fem és preguntant-li a la persona amb la qual estem compartint un moment tan íntim. Deixa que et guiï i que et vagi indicant com li agrada. Pensa que cada persona és diferent i el que a una pot agradar-li a una l'altra no. Per tant, que sigui ella la que vagi dient-te el camí a seguir! Si tampoc ho sap (perquè és el primer cop que li fan, per exemple), descobriu-ho conjuntament!
La nostra recomanació és que vagis lentament, sense presses, que localitzis el clítoris i els seus voltants i l'estimulis amb la teva llengua i els llavis, normalment l'estimulació per aquesta zona sol agradar molt. Però sobretot, que sigui ella que et digui com i de quina manera li va agradant més. Sabem que no t'estem donant una resposta exacta de com fer-ho, però com et dèiem no hi ha una manera definida de com fer o tenir una relació sexual, el millor és anar coneixent entre els dos què us agrada més, sense pressa i anar jugant i coneixent el cos de l'altra.
Heu de tenir en compte que amb el sexe oral hi ha risc de contagi d'infeccions de transmissió sexual (ITS), per això s'ha d'utilitzar sempre preservatiu per evitar el contacte directe entre boca i genitals. Si és ella la que t'ho fa a tu, el preservatiu és el mètode més còmode i fàcil que podeu utilitzar, si ets tu qui li practica sexe oral a ella, podeu comprar una barrera de làtex a la farmàcia o agafar un preservatiu masculí, obrir-lo i posar-lo entre els seus genitals i tu. En el següent enllaç et deixem un vídeo on la nostra companya Elena Crespi ensenya com fer una banda de làtex amb un preservatiu: https://www.youtube.com/watch?v=gi
KMV9Fctpg">
KMV9Fctpg
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat