Puc estar embarassada?
Hola!
Mantinc una relació a distància amb un noi més gran i ens agradem molt. Ahir vaig anar a casa seva i ho vam fer. No era el primer cop, però quan vam acabar i ens vam acurrucar al llit després, que ell es netegés a l'habitació per no sortir-ne, al cap d'una estona tornavem a tenir ganes els dos. Jo li vaig xupar i després vam estar refregant-nos una mica. Ell em va dir que ho podíem fer sense condó al principi, ja que s'acabava de córrer i no ho faria dins meu al moment. Per un moment m'ho vaig pensar, però quan el tenia mig a dins vaig canviar d'idea perquè em feia por. Ell ho va entendre i tot va continuar bé.
Ahir a la nit però em va entrar el la por de si potser no s'havia netejat bé, si era possible que em quedés embarassada. Li vaig comentar a ell i em va dir que era casi impossible, però que si tenia por em prengués la pastilla del dia després i que me la pagaria ell.
Agrairia que em responguessiu el dubte de si puc estar embarassada tot i aparentment no haver vist rastre de semen i si em pot passar alguna cosa si em prenc la pastilla del dia després.
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola
anònima!
Sempre
que hi ha penetració sense cap mètode d'anticoncepció es corre el risc d'un
embaràs no desitjat. Heu de tenir present que abans d'ejacular el noi allibera
el líquid preseminal (sense adonar-se'n) i aquest líquid ja pot contenir
espermatozous. Evidentment que les probabilitats d'embaràs són més baixes que
si l'ejaculació es produeix completament dins la vagina, però no és impossible.
Així doncs, us recomanem que per altres vegades utilitzeu algun mètode
anticonceptiu durant tota la relació sexual, no oblideu que la pastilla de
l'endemà és un mètode d'urgència!
La
pastilla de l'endemà cal prendre-la el més aviat millor després de la relació
sexual de risc i el que evita és l'embaràs no desitjat. Com tot medicament pot produir alguns efectes secundaris, normalment lleus, que si es donen, cal consultar amb el metge.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat