M'agrada un noi mès gran que jo
a veure no se per on començar però jo explico va aquest any m'he enemorat d'un noi mès gran que jo ( ens portem dos anys) jo vaig a 3r de l'eso i ell va a 1r de batx i pues que aquest any m'he fixat molt amb els nois de batx i pues un d'ells m'ha cridat molt l'atencio i pues he dit necesito saber el seu nom el seu insta... Però jo tinc molta vergonya aixi q li vaig demanar aun profe molt simpatic que em digues el nom d'aquell alumne i ell m'el va donar i pues jo el vaig buscar el insta i el vaig trobar i el vaig començar a seguir ell tambè em va començar a seguir bueno pues que aquest noi m'agrada molt ja fa dos semanes q intento que es fixi amb mi però costa molt ja q no sóc popular i pues tampoc tinc un cos de primera o sigui estic prima i tinc lo que s'ha de tindra pero bueno m'estranya que es fixi amb mi! Llavors jo durant aquestes dos semanes le he estat cridant pels passadissos pero quan ell venia jo m'en anava coorrents amb una amiga pel la vergonya q jo tenia ja que amb aquest noi tinc molta vergoya i mira que jo no tinc vergonya mai pero bueno amb ell tinc molta, llavors avui estaba amb una amiga al carrer fent un video i m'ha cridat el noi amb un amic i pues jo m'he ficat vermella i m'he anat corrents... ARA QUE US HE DIT TOT, AMB PODRIEU AJUDAR D'ALGUNA MANERA PER QUÈ AQUEST NOI ES FIXI AMB MI?
Mariona Busto

Hola anonim!
Pel que ens expliques veiem que ja has aconseguit cridar-li l'atenció, si no, no t'hagués cridat amb un amic! El que nosaltres et recomanem és que en lloc de sortir corrents, intentis quedar-te i iniciar una conversa amb ell. Sabem que això pot fer-te molta vergonya, però és l'única manera que teniu per començar a conèixer-vos i d'aquí veureu tots dos si us agradeu o no.
Recorda que el millor que pots fer per agradar a algú és ser tu mateixa, mostrar-te natural i tal com ets! Mai intentis ser qui no ets! I molt important, estima't com ets, amb allò que t'agrada de tu i amb allò que no t'agrada tant! Que no siguis de les "populars" no vol dir que un noi no pugui fixar-se en tu ;)
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat