CARBÓ
sóc noi i he tingut relaccions amb un altre noi sense condó (per 1a vegada els dos).
ja sé que direu que s'ha de fer servir i tal però passa algo sinó?
Gràcies
Mariona Busto

Hola noiadolescent!
Doncs sempre que es mantenen relacions sexuals sense cap tipus de mètode de barrera (preservatiu), ens exposem al contagi d'alguna Infecció de Transmissió Sexuals (ITS). Per aquest motiu i com molt bé dius, recomanem sempre l'ús del preservatiu, així us assegureu no contagiar-vos de res. La salut és important!
Recordeu que un cop iniciada la vida sexual de forma activa, és important fer-se analítiques, cada 3-6 mesos, per detectar possibles infeccions. A Barcelona existeix el http://www.bcncheckpoint.com/bcn-checkpoint/
" target="_blank">BCN Checkpoint, que és un centre comunitari de detecció del VIH i altres infeccions de transmissió sexual adreçat a homes/nois gais, altres homes/nois que tenen sexe amb homes/nois i dones transsexuals. Els serveis s'ofereixen de forma gratuïta i confidencial.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat