no tinc ganes destar amb ell
Hola soc una nena de 12 añs i porto 9 mesos amb el meu nobio el cas es que quan esta amb mi sta molt be i mol cariños pro quan sta amb els amics es riu de mi pro aixo si mo podeu respondre m aniria be pro mimporta mes una altra cosa que es que li va tocant el cul a totes les meves amigas i m diuen q es un pervertit jo ya e parlat amb ell moltes vegades i no m fa cas
espero q m pogueu respondre ja q no se si dirli q s busqui a una altra o q
mersiiiiiiiiii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Quan estem en parella, el principal és que l'altre no et falti el respecte i no ets menyspreï, pel que ens expliques, dóna la sensació que no ets feliç amb ell ja que fa coses que no t'agraden, es riu de tu (falta de respecte) i els hi toca el cul a les teves amigues (si a tu t'agradés no hi hauria problema, però sembla que això et molesta i per tant no és permissible).
Si estar amb una persona et fa estar pitjor que si estiguessis sola, has de posar en una balança les coses bones i les dolentes que té estar amb ell, i a partir d'aquí, decidir.
D'altra banda, com a consell general, no deixis que MAI, ni NINGÚ et tracti com no t'ha de tractar, no permetis que ningú rigui de tu, ni que ningú et faci sentir que no et respecta. Fes-te respectar, sempre!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL