La masturbació i la regla
Hola Adolescents, soc una noia de 15 i em masturbo 4 cops a la setmana, aquest mes de novembre encara no m'ha baixat la regla te algó a veure amb la masturbació, em tindria que haver baixat el dia 16 i som dia 24 ja ha passat una setmana i estic molt preocupada
Gracies per la vostra ajuda,
Un peto.
Mariona Busto

Hola andreaa17!
Un retard en la regla pot ser degut a molts motius, però la masturbació no està relacionada amb que la regla no t'hagi baixat.
Normalment tens la regla de forma regular (al voltant dels 21-35 dies)? Recorda que les irregularitats els primers anys de la regla són força habituals. De totes maneres, hi ha alguna possibilitat que estiguis embarassada? Si has mantingut relacions sexuals sense cap mètode anticonceptiu, primer hem de descartar l'embaràs.
Si no hi ha possibilitats d'embaràs i la regla segueix sense venir, et recomanem que demanis hora de visita amb el ginecòleg perquè pugui explorar-te i valorar a què és degut aquest retard.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat