Maquillatge i cremes
Hola! Tinc 13 anys i ulleras i la pell avegades seca. He vist que poseu molts consells de com tenir la pell millor, com maquillar-se...Pero em fa por que encara sigui petita per maquillarme i fer servir cremes i això...Soc masa petita? Com puc treurem les ulleres?
Gracieees!!!:)
Sara Bujalance

Hola Joana! Per evitar les ulleres és important dormir prou hores i menjar de manera equilibrada. De totes maneres, l'origen de les ulleres pot ser genètic, és a dir, la pell dels ulls té el color més fosc per naturalesa i tot i dormir i menjar bé, la persona continua tenint-ne. Si et passa això, el millor que pots fer és hidratar-te bé tant la pell de la cara com la pell dels ulls. Pels ulls és preferible fer servir una crema específica de contorn d'ulls. I, a part d'això, pots dissimular-les amb maquillatge. Hi ha molts correctors per les ulleres, pots buscar un que s'adapti al teu to de pell. Però per fer-ho, hauràs de parlar primer amb els pares per veure si et donen permís o encara has d'esperar a fer-te més gran per maquillar-te. Molts petons!!