Què he fet? I que puc o hauría de fer?
Hola!
la setmana pasada, ho vaig fer per primera vegada amb un noi. Em sento una mica malament, ja que va ser en una festa i ell i jo tenim parella....
I el que passa, és que sempre havia sentit que la primera vegada feia molt de mal, i que sortia sang, però a mi, no em va sortir sang ni em va fer mal. És normal?
Cristina Albó

Hola Love u,
La primera vegada pot ser que faci mal, com que no en faci, per tant.
Dependrà de molts factors: del tipus d'himen que tinguis (si en tens i no se
t'ha fracturat abans), dels nervis, del lloc, de la confiança amb l'altre
persona, etc...
Per tant, si no va fer mal, ni vas sagnar no pateixis. Pot passar igual que
pot no passar i ambdues coses són completament normals.
El que sí és important és que sempre que hi hagi penetració o contacte entre
els teus genitals i els de l'altre, utilitzeu preservatiu. Si no ho feu, hi
haurà risc d'embaràs i d'Infecció de Transmissió Sexual.
Una abraçada i moltes gràcies per escriure’ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp – Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat