m'ATRAU I NO SE QUE FER!! AJUDA!! 1234567890987654321
Hi ha un nen de la meva clase que em fica molt, cuan tontejo amb ell em fica cachonda. El problema és que sempre esta amb 2 nenes mes tontejant i es un nen que tonteja amb tot deu, clarament aixi AMB TOT DEU. També m'agrada una mica ara que ho penso i escric aixo, pero la meva amiga també es vol liar amb ell(la amiga aquesta es una de les que tonteja amb ell). Alguna recomanació o ajuda sisplau??
PER CERT MENCANTEUU
Cristina Albó

Hola ºanonim,
Ens demanes una recomanació un pèl difícil ja que en la teva situació es
barreja l'amistat i l'amor, podria semblar un triangle amorós. A tu i a la teva
amiga us agrada el mateix noi, tu saps que a la teva amiga li agrada ell, però
has parlat amb ella del que tu també sents per ell?
Potser podríeu parlar-ne... expressar-vos què sentiu per ell i conèixer la
història de l'altre pot ajudar a enfortir la vostra amistat, o veureu les
intencions de cadascuna. També pot ser una oportunitat perquè valoreu què pesa
més segons vosaltres, l'amistat o "tontejar" amb un noi.
Moltes gràcies per escriure’ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp – Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat