Com posar ''calent'' als nois??
Hola, sóc una noia i fa un temps que tinc parella.
A adolescents.cat vaig llegir que abans de liarte o lo que sigui es millor ''posar-lo calent'', osigui, que ell en tingui moltes ganes i eso...
vull provarho perque crec que es veritat i funcionarà, pero, com ho faig? com ''el poso calent? què els hi agrada que els facin o els toquin? o els hi diguin?
mersii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Qualsevol cosa que creguis que pot ser excitant pot fer l'efecte d'excitar a l'altre.
Ara bé, si el que demanes són coses més concretes, prova a acaronar alguna part del seu cos que sàpigues que li agrada quan estigueu junts, digues-li el que t'agrada que et faci, proposa-li que imagini alguna escena eròtica,... el que se t'acudeixi servirà!
A part de tot això, sobretot no oblidis mai que l'objectiu de la relació sexual és gaudir i la teva responsabilitat és gaudir tu, ell ja gaudirà si està pendent d'ell mateix. Si tu només estàs pendent d'ell, no gaudiràs ja que l'única persona responsable del teu plaer ets tu i si només penses en ell ningú pensarà en tu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL