La meva parella i jo no sabem on mes buscar
La meva parella i jo portem uns mesos volent provar a fer un trio, ho tenim parladisim i estem els dos totalment d'acord. El problema es que no sabem on mes buscar a aquesta tercera participant que ens caldira! :S
Hem de esperar a coneixer a algu? o estem buscant poc o malament?
Mariona Busto

Hola PaquetCorreus!
Doncs la decisió d'esperar a conèixer a algú o no, és vostre. Vosaltres heu de pactar si voleu que aquesta "tercera participant" sigui una persona coneguda per tots dos o pel contrari que cap dels dos la conegui, igual que heu de pactar moltes altres coses, com si voleu que sigui noi o noia, quina edat voleu que tingui (aproximadament), on voldreu fer-ho, quins límits establireu, etc. No sabem si esteu buscant poc o malament, perquè tampoc ens expliqueu què esteu fent per trobar-la, però penseu que és important que abans de fer-ho, parleu absolutament de tot i que els dubtes i pors quedin resolts abans de fer el trio.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat