No se com depilarme el ....
Porto gariebé 2 anys amb el meu novio, se que soc molt jove però ja hi ha certa tensió sexual, per no dir que ens estem morint de ganas per fer l'amor.. Ja estem els dos molt informats dels metodes anticonceptius...però hi ha un problema, jo vull depilarme la vagina per que em sembla molt lleig fer-ho amb pels però no se com fer-ho. Amb cuchilla se m'irrita la pell, pica, i no queda del tot bé i se que altres metodes sont més dolorosos, com la cera. Que hem recomanarieu? Que haig de fer perque no quedi irritat i quedi sense que rasqui?
PD: perdó per les faltes però no em trenco el cap per internet en escriure bé.
Mariona Busto

Hola Anonimsempre!
Amb la fulla d'afaitar és habitual que apareguin granets i s'irriti més la pell (és una zona molt sensible), a més els resultats duren pocs dies i ràpidament tornen a sortir els pèls. Com bé expliques, amb la cera els resultats duren més dies, però és una tècnica més dolorosa i necessites a algú que t'ajudi a fer-ho per evitar fer-te més mal (i més si és el primer cop que t'ho fas). El millor que pots fer i el que et recomanem és anar a un centre d'estètica de la teva població i demanar informació. Allà podran assessorar-te i recomanar-te el millor mètode per depilar-se els genitals, ells són els especialistes en temes de depilació i estètica. No tinguis vergonya!
Per últim, recorda que depilar-se és una opció, però no una condició (ni una obligació) per mantenir relacions sexuals. Els pèls no interfereixen en el plaer, és més una qüestió d'estètica i gustos. El més important, que us sentiu a gust amb el vostre cos i que no oblideu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat