ajudaaa!
Hola! ja fa gairebé mig any que surto amb un noi i ell vol mantenir relacions sexuals i jo no estic del tot segura perquè penso que som molt petits encara (14 anys).Però a vegades quan ens estem lian "a saco" i em poso "cachonda" m'entren ganes de fer-ho. Què puc fer? estic confusa.
Mariona Busto

Hola 21-20!
La nostra recomanació és que si no estàs del tot segura, millor esperar una mica. Com sempre us diem, no cal córrer i és important que abans de fer un pas tan important, ens sentim preparades per fer-lo. Com saps, per mantenir relacions sexuals, més que l'edat que tan sols és un número, es necessita maduresa i molta responsabilitat, i que tots els dubtes i pors estiguin resolts.
Pensa que és normal i natural que us exciteu quan us esteu "liant a saco" i augmentin les ganes de fer-ho, però això no significa que ho hagis de fer ja. Dóna't el temps que necessitis, adapta la teva sexualitat el ritme que necessitis i veuràs que les coses surten millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat