Pits petits
Hola!!
El que em passa és que m'agradaria molt fer-ho amb el meu noi però em fa molta vergonya que em tregui el sostenidor perque no tinc molt de pit i tinc por que em deixi per això. Per una altra part, sabeu si hi ha algun medicament o menjar o algo per a fer creixer els pits?? Jo en vull més!!!!!! Gracies
Mariona Busto

Hola Diamortal!
És bàsic que aprenguem a estimar-nos, a acceptar i sentir-nos còmodes amb el nostre cos. Aquest procés és vital per poder tirar endavant i créixer de manera sana. Cadascú té unes característiques físiques determinades i és molt important aprendre a veure'ns amb bons ulls i no estar tot el dia amb l'esperit crític. La crítica que val més és la que una mateixa es fa! No oblidis que tots els pits, siguin grans, petits o mitjans, són bonics!
Realment creus que el teu noi pot deixar-te perquè tens poc pit? Nosaltres ho posem molt en dubte! De totes maneres, si això passés, és el millor que podria passar, ja que et demostraria realment que una persona així no et mereix ni et valora. Si algú t'estima i vol estar amb tu, ho fa perquè li agrades tal com ets!
Aprèn a estimar-te, guanya confiança en tu mateixa i no deixis que un aspecte del teu cos et limiti!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat