Tinc por que no li agradi el meu cos...
Hola, sóc una noia de 16 anys i fa un any estic tontejant amb un noi i hem de quedar d'aquí poc per fer-ho... Els dos tenim moltíssimes ganes però a mi no m'agrada el meu cos ja que tinc molt poca teta i no tinc cul gairebé i tinc por que a ell tampoc li agradi i s'endugui una decepció... ajuda siusplau:`(
(Per cert, la meva consulta no la feu pública siusplau!!!)
Mariona Busto

Hola xoc!
Una decepció? En primer lloc, recordar-te la importància que té que t'estimis, acceptis i et sentis còmode amb el teu cos. Tenir poc pit o molt, poc o molt cul, etc. són coses que no podem escollir, la naturalesa tria per cada un de nosaltres unes característiques físiques que ens acompanyaran tota la vida (per tant, pensem què podem fer per estimar-nos més, no creus?). Pensa en quines coses pots fer tu per millorar el teu benestar físicament parlant, per exemple, mantenir una dieta variada i equilibrada, i practicar esport de forma moderada, poden ajudar-te a tonificar el cos i mantenir la teva salut en un estat òptim. Veure't bé, t'ajudarà a pujar l'autoestima. No oblidis que tots els pits i tots els culs són bonics, siguin grans o petits!
Per mantenir relacions sexuals amb una altra persona és important tenir confiança en un mateix i en l'altra persona. D'aquesta manera, exposar el cos nu a una altra persona, tot i els defectes o les coses que menys ens agraden, no costa tant i no parlem mai de decepció, sinó d'estimar els "defectes" de l'altra. No permetis que mai ningú et valori únicament per una característica física! Les persones som molt més que uns pits o un cul!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat