Recaiguda?
Hola de nou...
No hem vau contestar l'altre missatge... Ara si que crec que he recaigut del tot... No puc parar de provocar-m'he el vòmit... Porto uns dies després de Nadal, que vale, he perdut 2Kg 600g en aquestes festes... pensava només mantindre'm, però ara que he baixat... vull una mica més... La mare sospita alguna cosa, però no ha dit res.
Sento que no puc... Torno enrere a plorar com aquells dies en que no podia més, que tot això hem suportava. I tinc por! De tornar a sentir aquell sentiment de tanta tristesa i ràbia...
Estic feta un lio... Sisplau contesta, diga'm que puc fer! Ho necesito! Sé que tindria que dir-ho, pero la mare sé que hem dirà que no pot tornar a passar per el mateix...
Un petó... Gràcies...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, per tot el que expliques es nota que ho estàs passant força malament. Imagino com et deus sentir i entenc que et faci por explicar-li a la mare perquè no la vols preocupar, però és indispensable que li expliquis, ja que és la única manera de que te'n surtis. És evident que la teva mare s'amoïnarà, però això no vol dir que no pugui fer-hi front. És la teva mare, tu ets la seva prioritat i sempre farà tot el possible per ajudar-te. Tu no tens la culpa del que t'està passant i la teva mare vol saber els problemes que tens per poder ajudar-te com necessites. T'envio molts ànims per a que parlis amb ella, com abans ho facis molt millor! Molts petons!!