No se perque ho vaig fer....
Hola soc l'Oxana
Ahir una amiga meva que es diu Adriana i el meu ex novio que es diu Àlex, vam anar a casa de la Adriana i la Adriana estava al seu llit i va treure un llit que tenia a sorta del seu llit perque el Àlex i jo estiguesim a un lit agustus.
El cas esque jo estava estirada i ell estava el meu derera i estavem mirant capa la paret i el meu cul i els seus genitals ens tocaven pero amb pantalons i no se perque pero em va agradar la veritat.
Que pots ser?
Es normal?
Despres jugant sense voler li vaig doran un cop al Àlex a les seves parts i em va dir que li havia fet mal i el Àlex i jo estàvem amb una manta i jo li vaig tocar el penis amb pantalons dos cops i ell no em va dir res, passada una estona li vaig preguntar si li va molestar i em va dir que no nomes em va dir que li havia semblat raro.
Es normal que li hages tocat?
Soc una guarra?
PD: Tinc por de que la Adriana o el Àlex ho diguin i tot el insti pensi que soc una guarra.
Ajuda siusplau urgent.
Gracies.
Cristina Albó

Hola Oxana,
No ets ninguna guarra, és normal que estar estirada amb el noi darrere, i que hi hagués contacte, et sigués agradable o excitant, no hi ha res d'extrany en aquest fet... I pel que fa a les dues caricies al penis, perquè li havies fet mal, ja ho vas aclarar amb ell, per ell va ser "raro", però possiblement no per la caricia en si, sinó perquè sou exparella... I aquestes accions poden conforndre's amb interès o ganes que passi alguna cosa més. Però si ho vau parlar, ja està aclarit, no?
Si et preocupa molt, parla amb ell i aclara els dubtes o les pors que et quedin. Segur que parlant us enteneu!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat