La meva millor amiga...
La meva millor amiga és anorexica, des de fa molt, no se quant. Pesa 47kg i medeix 1,62m i avans pesava 50kg. Ella va començar a vomitar l'any passat o així, perque un dia es volia suicidar perque diu que "no es estimada" (dios, tothom l'estima!) i estava a punt de prendre pastilles quan de sobte es va empenedir i va anar al lababo a treure-les. Em diu que quan va acabar es sentia mes guapa i blablabla. Donç el tema és que ja està al hospital (gràcies a mi) i està anant a grups de recolzament per superar-ho, pero cada cop va aprimant més i més i clar, no em pot enganyar, la conec massa i sé que ha recaigut. Em diu que quan surti del hospital donç que voldra baixar als 45, i intentarà fer-ho sense que ningú s'enteri... Però quan arribi als 45 voldra als 43, i després als 40, i aixi i aixi fins que quan em pugui donar compte arribarà als 30 i pufff... I si es mor?:'( I si ningú la pilla al temps?! Què faré sense ella jo? Deu meu... Ja la he amenaçat que si veig que va malament la penso traïr (a veure si s'espanta) i em diu que com ho faci no em torna a parlar en ma vida... No sé que fer... Ajuda'm siusplau!
Sara Bujalance

Hola beibi! És normal que et preocupis per ella, es nota que ets una bona amiga. La por que tens és comprensible, ja que aquesta malaltia pot arribar a fer molt de mal a una persona si no s'atura a temps, però en aquest cas pots quedar-te tranquil·la perquè si ja està a l'hospital i li estan fent tractament, es curarà. Seria perillós si no estigués en mans de metges i psicòlegs. Trobo molt bona idea que expliquis als seus pares o als seus terapeutes les idees que té sobre continuar aprimant. Ara està malalta i la pròpia malaltia li posa una vena als ulls que no li deixa veure el que és bo per a ella, per això és important que et "xivis" si t'explica coses que veus que li poden fer molt de mal. Si ho fas i se n'assabenta, s'enfadarà amb tu i és possible que no et vulgui ni parlar durant un temps, però estic segura de que després ho entendrà i t'agrairà que ho hagis fet, perquè serà capaç de veure que els bons amics fan aquestes coses. Molts petons!!