Es el meu primer cop i no sento res
Hola!
Fa uns dies o vaig fer amb la meva parella actual per primer cop. Ell té 18 i jo 15. Ell em va dir si estaba preparada i o vam intentar sense haver tingut avans cap contacte oral. Me la va posar i em feia moltisiim mal, es normal? Tot seguit vam continuar pero no sentía res en especial...
espero que hem pogueu ajudar, graciees!
Cristina Albó

Hola neeeerrrrrrrr,
Pel que ens expliques entenem que després
de la primera introducció que va ser dolorosa, després vàreu continuar i
ja no et feia mal, però tampoc et donava plaer. Si és així, és
completament normal, les terminacions nervioses en els genitals
femenins, com ja em explicat en moltíssimes consultes, estan a
l'exterior de la vagina, no a l'interior, amb la penetració només
estimulem l'interior de la vagina.
Per a poder sentir plaer no
només haureu de donar-li espai a la penetració, haureu d'estimular el
clítoris. Ensenya-li com et masturbes tu sola, com funciona el teu cos,
guia'l quan ell t'estimuli, etc...
Per tant, descobriu el vostre cos, i poc a poc veuràs que aniràs sentint més.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat