ns qe em pasa...
hola! (siusplau no publiqueu aquesta consulta)
avere, vaig comensa a sorti amb un noi de 17 anys, quan vam comensa a sorti ens coneixeiem des de feia dos mesos. només vam sorti durant una setmana i algo, pero no men puc oblidar i la veridat es que tampoc vui. la veritat el qe voldria es qe majudesiu a recuperarlo o dieume alguna manera de que m'oblida d'ell.
ara no el veure fins nadal, pero a parti del febre el comesare aveure molt ja que considim en unes activitats.
ajudeume siuspaluuuu <3
Cristina Albó

Hola joana02,
El cert és que oblidar-lo, no el podràs oblidar mai, pel que ens expliques ha estat una persona important, per tant, no el podràs  oblidar.
Potser el que podries fer és intentar parlar amb ell, no per intentar res de nou sinó per poder expressar-li com et sents.
És important, que per a poder passar pàgina posis distància:
• Distància física. Compartir pocs espais en comú.
• Distància virtual. No estar pendent de les xarxes socials, bloqueja'l o borra'l.
• Distància emocional. Aquesta és la més difícil, però pots anar ocupant temps
d'oci amb activitats que t'agradin a tu, passa-t'ho bé amb amics i
amigues o fent activitats que gaudeixis fent sola a l'aire lliure.
Nosaltres no podem dir-te què fer per recuperar-lo, només seria possible recuperar-lo sent tu mateixa, ell sent ell mateix i que us agradessiu.
I no et pressionis, necessitaràs temps però te'n sortiràs, segur!
Ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat