flux
holaaa tinc un problemaa!! aviamm quee tinc el flux que en tinc molt sempre em taca moltisim les calcetees i ara aquets ultims dies te un culoor mes fosk!!! nos eperke, tinc 16 añs i no tinc la regla encaraa!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Has pensat que potser aquest fluxe més fosc no sigui una senyal que ja et vindrà la regla? Pensa que quan ve la menstruació, a vegades fa primers avisos i no ve de manera abundant o regular com passa després d'un temps.
Si estàs preocupada, no dubtis en anar al metge a consultar-ho. Segur que no és res greu, però a vegades ens quedem més tranquil.les si un professional de la salut ens pot explorar i saber millor què ens passa, oi? També pots parlar-ho amb alguna dona adulta amb qui tinguis confiança, com una mare, una germana... qui tu vulguis :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat