Sexe oral
Porto mes de mig any amb la meva parella. Em diu que li agradaria que provés d'interectuar amb la boca/llengua o mans a els seus testicles mentres li practico el sexe oral. Jo vull fer-ho, però em fa por perquè no sé com ho he de fer.
Mariona Busto

Hola
En primer lloc, és important que ho facis si realment ho vols fer, i et ve de gust. Recorda que en el sexe no s'hi valen pressions ni obligacions. Per tant, només hem de fer allò que realment vulguem i amb qui vulguem.
Dit això, dir-te que no hi ha una única manera d'estimular els testicles a un noi. El millor que pots fer és preguntar-li a ell com li agradaria que li fessis. Comenceu amb les mans per, de mica en mica, anar una mica més enllà i provar amb la boca i la llengua. Podeu anar provant, experimentant i anar veient tots dos com us agrada fer-ho. Parlar-ne és la millor manera d'encertar i anar descobrint el que us agrada! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat