Natació
Hola! No sé en bé si aquesta consulta va aquí, però espero que la responeu.
Porto una alimentació sana de cinc àpats al dia, el meu pes està dins de lo saludable, però no faig esport. He decidit fer natació perquè també tinc problemes de mal d'esquena. Les meves preguntes són aquestes:
Si faig natació unes 2-4 hores a la setmana, se m'enxamplarà l'esquena?
Amb aquest esport se m'afinaran/estilitzaran les cames?
M'ajudarà a cremar greix de l'abdomen?
He llegit que el pit disminueix, però, disminueix molt?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola! Et contesto a cada una de les preguntes: 1- No, amb 2-4 hores l'esquena no se't farà més gran, el que sí aconseguiràs és fer-la més recta i resistent. 2 i 3- La natació és un esport molt complet que et servirà per treballar tot el cos, incloses les cames i l'abdomen. Et servirà per mantenir un pes correcte en general i a tenir bona salut. 4- No, la natació no disminueix el pit. El que passa és que hi ha gent que s'ho pensa perquè quan et poses el banyador de piscina, que és molt apretat per poder nedar bé, el pit queda "aplastat", però continua estant allà. No hi ha cap esport que disminueixi el pit.
La natació és un molt bon esport, trobo molt bona idea que el practiquis. Molts petons!!