Necessito ajuda
A mi m'agrada un noi del meu insti. Però ara me enterat que a una amiga meva també li agrada, pero ella no sap que a mi m'agrada. Ara estic molt deprimida. Que puc fer? Li dic a la meva amiga que m'agrada? Però llavors ella se sentirà malament. No se que fer. Ajudume siusplau.
Mariona Busto

Hola Anónima!
Com sempre us diem, la confiança en una relació d'amistat és també molt important. Sabem que no és fàcil parlar de segons quins temes perquè ens pot fer por la seva reacció o que la relació d'amistat se'n vegi afectada, però parlar de les coses que ens preocupen o ens amoïnen, sovint enforteix les relacions.
Pensa que és complicat controlar allò que sentim i per qui ho sentim. Cap de les dues és culpable d'haver-se "enamorat" del mateix noi (aquestes coses passen!). Per tant, si finalment decideixes parlar-ne amb ella, valoreu de quina manera ho podeu gestionar perquè la vostra amistat continuï com fins ara i perquè cap de les dues se senti malament. No oblideu que no sabem què sent aquest noi ni per qui ho sent (i això tampoc ho podem controlar).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat