com m'oblido de ell?
Hola, vaig sortir amb un noi fa un any, era una relació molt tòxica, ho em deixat i em tornat moltes vegades, no em respectava, i em va ser infidel, es un tira canyes, fa un mes em va dir que em trobava a faltar, que m'estimava i que si tornàvem aquesta vegada seria diferent, i m'ho vaig creure, així que ho vam intentar una ultima vegada, però no va sortir be, em va deixar ell dient que no li agradava com soc fa dues setmanes... vaig decidir bloquejar-lo, l'esborrat de totes les xarxes socials, ni tan sols miro el que fa o deixa de fer, el problema es que tothom em parla de ell... em recorda que esta amb una altre... i jo ja el veig cada dia al institut amb l'altre, intento estar be, no apropar-me a ell, ser feliç com ell ho es...però no el puc oblidar, ni puc estar be... l'he preguntat a moltes persones com fer per oblidar-me de ell fins hi tot, encara que sembli molt patètic he mirar vídeos de com fer-ho, però tot i així no puc... Com puc oblidar-me de ell...?
Cristina Albó

Hola anonimius,
No és gens patètic que hagis mirat vídeos, ho estàs passant malament i busques solucions per estar millor.
De
fet, ho estàs fent molt bé per superar la ruptura i el dolor emocional,
el que hauràs d'oblidar és el teu objectiu d'oblidar-lo... Per què?
Doncs perquè ha estat una persona molt important en la teva vida, inclús
fent-ho passar tan malament.
A part d'aquesta distància física i virtual que ja has posat i que ho has fet molt bé, ara tocaria (o d'aquí a
uns dies), reflexionar en aquelles coses que, en properes ocasions, NO
vols que es tornin a repetir. I quines coses seran imprescindibles en
les pròximes relacions, per exemple, el respecte! A la teva consulta
dius que no et respectava, potser en la teva relació de parella pots
exigir respecte cap a la teva persona, ja que sinó la que està
faltant-se al respecte ets tu, i això no ho pots permetre.
I l'altra
cosa que necessites per a acabar de superar-ho és temps. Busca
activitats que t'agradi fer i que et sentin genial, que t'ho passis bé,
amb amics, amb la família o sola. I sobretot coses a l'aire lliure!
Tot aquest malestar passarà, ja ho veuràs!
Gràcies per escriure'ns i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat