NR. Preguntes variades
Hola, gracies per contestar!
Vale, us escric perque tinc un parell de preguntes que voldria saber: Porto un temps tenint sexe amb el meu novio i m'agrada molt tot el que fem i el que em fa pero tant quan em toca, follem o em toco jo, no arribo a l'orgasme i no se perque... :(
Una altre pregunta es que quan ho fem no em fa mal ni res, pero de vegades sagno una mica, casi res, pero ns si aixo es dolent o es que tinc un problema...
I una altre cosa, al principi sempre ho fem sense condo una estona i despres se'l posa i ja acabem o li faig algo perque acabi fora. No hi ha cap perill si no es corre dins meu de que pugui quedarme embaraçada perque ho fem sense condo al principi oi?
Cristina Albó

Hola RubiaS,
Pel que fa al primer tema que ens planteges: És completament normal que amb la penetració no sentis molt de plaer,
la penetració pot ser excitant però la gran  majoria de les noies/dones
no sentim plaer amb la penetració. Com hem explicat en moltes altres
consultes, la gran majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan a l'exterior de la vagina, al clítoris i al seu voltant, no dins.
Per a tenir plaer durant les
relacions sexuals no esperis sentir-lo només amb la penetració, ensenya
la teva parella com et masturbes tu, i de quina forma obtens tu plaer,
acarona el clítoris mentre hi ha penetració, que l'acaroni ell, etc... jugueu amb la masturbació, amb l'estimulació oral, etc...
T'adjuntem dues imatges per a què puguis conèixer una mica millor la teva anatomia i la del clítoris:
Pel que fa al sagnat després o durant cada relació sexual, el millor és que consultis al teu gonecòleg ja que potser tens alguna ferida i amb cada relació l'obres i no acaba de cicatritzar. Seria important que ho valorés un metge.
I pel que fa a la segona pregunta: Sempre que hi ha relacions sexuals amb penetració sense preservatiu hi ha risc d'embaràs, el que us erecomanem és que no jugueu amb foc si no us voleu cremar, és a dir, utilitzeu el preservatiu SEMPRE que tingueu relacions sexuals amb penetració.
Gràcies per la confiança en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/www.consultajove.cat
" target="_blank">www.consultajove.cat