ajudaa
Bones, tinc un problema i es que l'altre dia vaig fer un trio amb una amiga i el seu novio, anavem borraxos i se'ns va anar de les mans. El problema es que ella a mi m'ha dit que va estar molt bé i ho hem parlat amb normalitat i rient però un amic m'ha dit que ella esta fatal que es pasa el dia plorant que no pot ni mirar al novio perq ens recorda a mi i a ell i jo em sento fatal, se que la culpa no es meva que es cosa dels tres però no puc evitar sentir-me culpable. Que puc fer? No puc dirli que se que esta malament perq ha demanat que no m'ho expliquesin...
Si podeu no publiqueu, no se si ella llegeix això
Cristina Albó

Hola xurri,
Un trio pot ser molt divertit però també pot tenir aquest
tipus de conseqüències, s'ha de tenir una maduresa i s'han de pactar
molt i MOLT bé les bases de la relació que tindreu, abans, durant i
després. Si anaveu borratxos, potser tot això no ho vareu poder valorar.
Potser
si t'ha arribat que ella ho està passant malament, podries parlar amb
ella, si no vols dir-li que t'ho han dit, podries dir-li que és una
sensació teva. Però si sou amigues, és important que ho parleu des de la
sinceritat, si no voleu que aquest fet afecti més del que ja ha afectat
la vostra relació d'amistat.
Gràcies per escriure'ns, ànims i força, segurament no serà una conversa fàcil...
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat