m'esta afectant
Hola, soc la Sol. Ja fa un any que estic ficada en una extranya historia d'amor amb un noi.
Tot va començar l'any passat al arribar a la meva nova escola un noi dos anys mes gran que jo va fer una aposta amb uns amics que consistia amb sortir amb mi. Al final ens vem enamorar, encara que ell deia que m'estimava nomes quan estavem a soles. I ara un any despres ha arribat una noia nova i ell esta intentant donar-me gelos amb ella. El noi es molt maco i es porta molt be amb mi quan estem a soles o amb les meves amigues, pero quan s'ajunta amb el seu millor amic es converteix en una idiota i nomes intenta deixarme en ridicul.
Ara mateix pateixo al veure que la noia nova i ell estan al mateix lloc, i m'esta afectant molt. No puc dormir, estic molt nerviosa, tinc molts canvis d'humor i necessito consell.
Sisplau ajudeu-me
Cristina Albó

Hola Sol,
Estem segures que la situació que estàs vivint, t'està
fent patir. Si quan està amb el teu amic sents que vol deixar-te en
ridícul, potser podries parlar amb ell i fer-li saber com et fa sentir.
Potser ell només està de broma però pel fet que ho faci amb el seu
millor amic, a tu et molesta més? Potser no se n'ha adonat? Si t'estima,
com dius, no hauria de voler fer-te mal...
Pel que fa a les
coses que fa amb aquesta nova noia, també podries dir-li que no cal que
et posi gelosa per demostrar si t'agrada o no. La gelosia no és sana en
una relació de parella i no demostren amor en cap cas. La gelosia és el reflex de les nostres inseguretats i de la falta de confiança entre els dos membres de la parella.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat