No sé què sento
Bones,
us escric perquè tinc un problema
Desde fa poc més d'1 any, tinc una relació estable amb un noi. Tenim tota la confiança que es pot tenir, és el meu millor amic i el meu recolçament principal. Jo estic estudian a lleida i ens veiem nomes els findes, fins ara ho portava bé. Pero aquest curs se m'ha fet més dificil. també vull comentar Un dia, alguna cosa va canviar dins meu, i des d'aquell dia...
Mariona Busto

Hola mimi!
Sabem que portar una relació a distància no és cosa fàcil! Pensa que és normal que el trobis a faltar i que se't faci difícil no veure'l el que t'agradaria, però a vegades no es poden canviar les circumstàncies i ens hem d'adaptar de la millor manera que puguem a aquesta situació. Si teniu confiança, parleu-ne, segur que a tots dos us ajuda escoltar-vos i fer-vos costat. Aprofiteu al màxim els caps de setmana en els quals sí que podeu veure-us i gaudir un de l'altre.
No ens acabes d'explicar que va passar des d'aquell dia que alguna cosa va canviar a dins teu... i per tant, tampoc podem ajudar-te massa, però reflexionar sobre què sentim i què volem sempre ens ajuda a madurar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat