No sé com dir-li...
Hola, sóc un noi de 16 anys.
Des de que va començar el curs que m'estic quedant molt penjat d'un noi que és bisexual, amb el qual "tontejo" una mica, però no sé com expressar-li els meus sentiments, ja que ell es casi dos anys més gran que jo i no m'agradaria espatllar el bon rollo que tenim, (ja que tenim alguns grups d'amics en comú). Si us plau, em podríeu aconsellar.
Mariona Busto

Hola jp!
Sabem que no és fàcil expressar allò que sentim per algú, les pors a que la relació canviï o a no ser correspost, moltes vegades ens frenen a fer el pas. És normal, però a vegades hem de posar en una balança si volem assumir aquest risc o quedar-nos com estem (de moment).
Si tens clar el que sents i vols fer un pas més, no te'n queda una altra que assumir aquest risc. Recorda que si finalment ell no sent o vol el mateix que tu, la vostra relació d'amistat no té per què canviar! Però si el "tonteo" que teniu continua i et fa patir o fa confondre els teus sentiments, és important que en parlis amb ell o que prenguis una mica de distància per no passar-ho malament.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat