Ell m'agrada massa
Hola, ja fa quasi 2 anys que sé que sóc gay. El fet és que m'he "enconyat" de molts tios, però quan m'he enamorat ha estat del meu millor amic; ell en teoria no es gay; però mai l'he sentit parlar de noies, o un simple comentari com "que bona està". M'agrada de veritat, massa per poder oblidar-me d'ell.
Jo penso que és gay, però que té por de dir-ho a causa de que la seva família és MOLT conservadora (per dir-ho d'alguna manera). Em tingut moments en els que em començava a preguntar si m'agradava algun noi, o que podia sentir en aquella situació. El que em fa donar-li més voltes a l'assumpte.
Que puc fer? Porto quasi 6 "enamorat" d'ell... Ajuda Siusplau!
Mariona Busto

Hola Sawyer!
Doncs l'única persona que pot saber si és gai o no, és ell... i si de moment no vol "sortir de l'armari", sigui pel motiu que sigui, hem de deixar-li el seu temps. De totes maneres, ens expliques que és el teu millor amic, i per tant, donem per suposat que entre vosaltres hi ha confiança, per tant, podries començar a parlar amb ell de sentiments, de l'enamorament, de relacions de parella, etc. a veure què t'explica. Pregunta-li si s'ha enamorat alguna vegada, si li ha agradat mai alguna persona (sense entrar en detall de si era noi o noia)... deixar-li espai per poder parlar d'emocions i sentiments, potser l'ajuda a sincerar-se i parlar-te més sobre què sent i per qui ho sent.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat