Com els hi dic als meus pares!!!
Hola adolesceents!! Tinc un problema, i es que porto molt de temps amb un nen, tenim molta confiança ja que abans de sortir erem millors amics, i hem decidit que estem preperats per fer-ho. Tots dos tenim 14 anys i pensavem que erem petits fa uns mesos, però la relació ha anat avançant i doncs això... ens hem informat sobre tot el que pot passar, mètodes, etc... L'únic es que no sabem si dir-lsi als nostres pares... Jo els hi voldria dir... però com ho faig?? Els hi tinc confiança i hem parlat cops del tema però no se com li diria... em podrieu ajudar?? I una altre cosa, quan de temps necesitarem per fer-ho el primer cop? Gracies i bondiiaa❤️
Mariona Busto

Hola!
Si tens confiança amb els teus pares i els hi vols dir, endavant! Sabem que parlar de sexualitat amb els pares no és sempre fàcil i costa treure el tema. La nostra recomanació és que busquis un bon moment, on pugueu estar tranquils i parlar amb calma. Parla dels teus sentiments, de tota la informació que teniu i que heu buscat, i deixa que ells també puguin donar-te la seva opinió i consell. No sabem si els teus pares coneixen a la teva parella, però potser també seria un bon moment perquè els hi presentis i el coneguin!
Pel que fa al temps que es necessita el primer cop, doncs dir-te que no hi ha un temps marcat, però el que sí que és molt important és que busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions, és important prendre-s'ho amb calma i sense presses! La tranquil·litat i la calma són ingredients que sempre ajuden a que la primera vegada vagi millor. I sobretot, recordeu fer servir sempre preservatiu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat