Com el puc oblidar?
Hola!
Porto molt de temps enamorada d'un noi, he portat com tot l'estiu pels seus ossos. Vam estar sortint un temps ara al principi de curs i em va deixar justa abans de fer 1 més. Ell es pensava que jo no m'adonaria conte de que em va deixar per una amiga meva, que ara mateix estan sortint i cada vegada que els veig junts em fa mal. Ell vol seguir sent amics però no puc ser només una amiga seva. Si us plau ajudeu me a oblidar-lo i no seguir patint.
Cristina Albó

Hola lidiaperez,
El
cert és que oblidar-lo, no el podràs oblidar mai, pel que ens expliques
ha estat una persona important en la teva vida, per tant, no el podràs
oblidar.
Potser el que podries fer és intentar parlar amb ell, no
per intentar res de nou sinó per poder expressar-li com et sents.
Explica-li que entens que s'enamorés d'una altra persona però que et fa mal veure'ls i que ara per ara necessites distància per a poder passar pàgina.
És important, que per a poder passar pàgina posis distància:
• Distància física. Compartir pocs espais en comú.
• Distància virtual. No estar pendent de les xarxes socials, bloqueja'l o borra'l.
• Distància
emocional
. Aquesta és la més difícil, però pots anar ocupant temps
d'oci amb activitats que t'agradin a tu, passa-t'ho bé amb amics i
amigues o fent activitats que gaudeixis fent sola a l'aire lliure.
I no et pressionis, necessitaràs temps però te'n sortiràs, segur!
Ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat