sexe en noies sobrevalorat?
hola!! he tingut una relacio durant molt de temps i la nostra primera vegada va ser als 8 mesos, cosa que és bastant en comparacio a la majoria de relacions actuals. Portem més d'un any i ho hem fet unes 20 vegades potser, és normal? tampoc trobem moltes opportunitats de fer-ho pero jo no estic molt entusiasmada ja que no em posa tant com a ell. crec que la gent sobrevalora el concepte de sexe en una noia. Ells ho disfruten més, es normal?
gracies!
Cristina Albó

Hola holi,
Si
fer-ho 20 vegades en un any és normal o no, no ho podem determinar
nosaltres. Si vosaltres esteu contents i satisfets, ja és fantàstic, la
resta de gent no ha d'importar!
Pel que fa a la sobrevaloració de
la sexualitat femenina, no sabem ben bé a què et refereixes. Les
noies/dones podem gaudir igual o més que els nois/homes, ara bé, per
fer-ho, hem de conèixer MOLT bé el nostre propi cos i el nostre plaer
per a poder indicar a les nostres parelles com ens han d'estimular.
També tingues en compte que el plaer femení se centra a la zona del clítoris.
Una forta abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat