Nose quin noi m'agrada
Estic molt colada per un nen que fa molt erem millors amics i ens estimàvem mútuament i llavors em va demanar surtir vam surtir i llavors vaig acabar tallant amb ell nose el perquè. Bueno el cas es que ara em torna a agradar però ell passa li envio algun missatge però suda de mi per complet he demanat consells a les meves amigues... Algunes em diuen que l'oblidi, d'altres que li digui que l'estimo etc. Jo encara l'estimo però hi ha un noi a la meva classe que es com el meu millor amic que sembla que m'estigi enamoran d'ell sempre ens donem la ma, ens fem petons a la galta i algun cop s'ens ha escapat algun pico i tal.. Pero el noi ha surtit amb una gran amiga meva i jo havia surtit amb el millor amic del que suposadament m'agrada. Nose quin dels dos m'agrada? El de la meva classe el veig sempre i a l'altre mai? i ja nose que fer!! Consell siusplau!!
Cristina Albó

Hola anonima,
Estem segures que el que t'agradaria és que et diguéssim amb qui t'has de quedar, però nosaltres ni podem (ni volem), prendre una decisió com aquesta per una altra
persona. Hauràs de posar en una balança, què t'aporta un, i què
t'aporta l'altre, com et fan sentir, com és la vostra relació en
l'actualitat, etc... i valora que potser ells no senten el mateix per tu.
Amb
el que vas tallar potser encara està recuperant-se i el teu millor amic
potser només vols ser el teu amic. Tingues en compte aquestes opcions, ja que quan prenem decisions sobre parelles, hem de tenir en compte a l'altre persona, i la seva resposta no pot ser la que esperem.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat