Ajudaa
Hola espero que m ajudeu siusplau,
M agrada un noi més gran qué Jo, parlem per wahasapp i es molt bona persona el que pasa es que no se si Jo lo agrado i em fa molta por preguntarli per por al que digui ell i l altre gent.
Com puc saber qui li agrada? O fer que s adoni que m agrada?
Siusplau responeu.
Mariona Busto

Hola Anónima!
Et pengem un article que van publicar fa un temps a Adolescents.cat amb alguns senyals que poden indicar-te que li agrades a algú: http://www.adolescents.cat/noticia/23822/senyals/indiquen/moles
">
De totes maneres, recorda que a vegades quan ens agrada algú podem acabar veient senyals on realment no hi ha, només per les ganes que tenim que els nostres sentiments siguin correspostos. Per tant, cal ser prudents i recordar que l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú, és preguntant-li directament.
Si el que vols és que comenci a adonar-se dels teus sentiments, prova de llançar-li alguna indirecta i observa com reacciona, fes-li alguna miradeta més especial, interessa't per les seves coses, mostra interès pel que fa i pel que t'explica, etc. A veure si d'aquesta manera, va veient o intuint que sents alguna cosa per ell.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
Anónima
Moltes gracies de veritat intentaré fer això que em dieu