Ajuda, no sé que fer...
Vais mantenir relacions sexuals sense preservatiu fa cosa de dos mesos (el día 14). Al mes següent em va baixar la regla com de costum durant una setmana. Ara, aquest mes la regla no em baixa i estic preocupada. ¿Hi ha possibilitat d'embaraç tot hi que m'hagi baixat la regla el primer mes? Montes gràcies adolescents.
Mariona Busto

Hola basquet20!
En principi si hi ha la regla, no hi ha embaràs. De totes maneres, sempre que hi ha relacions sexuals sense mètode anticonceptiu (preservatiu, per exemple) hi ha risc d'embaràs. Per tant, i per sortir de dubtes i perquè et quedis més tranquil·la, fes-te una prova d'embaràs.
Recorda que un retard en la regla pot ser degut a diferents motius i no sempre és per un embaràs. Per tant, et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar a què és degut aquest retard si es confirma que no estàs embarassada.
Per últim, recorda que si volem gaudir de les relacions sexuals de forma responsable i sense mals de cap, cal fer servir SEMPRE preservatiu. No és una opció, sinó una condició!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utiltizar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat