M'enamoro d'ell o ho deixo estar per no fer-li mal al meu ex?
Hola! Tinc 14 anys i sóc noia.
El meu problema es que acabo de tallar amb el meu nòvio i tres nois que s'han enterat van darrere meu per sortir amb mi o simplement liar-se. El cas és que a mi ja m'agrada un noi i és un dels tres nois que van darrere meu, pero el problema és que el noi que m'agrada va a la mateixa escola que el meu ex i ell odia a aquell noi. El noi que m'agrada es molt mono, tota l'estona m'envia cors i indirectes i tal i jo m'estic començant a enamorar...
Què puc fer, intentar alguna cosa amb el noi que m'agrada o deixar-ho estar per no fer-li mal al meu ex?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola meerii!
Està molt bé que tinguis en compte la teva exparella i que no vulguis fer-li mal, això diu molt de tu! De totes maneres, a vegades és complicat poder controlar allò que sentim i un cop una relació s'acaba, s'ha d'assumir que arribarà un moment en el qual algun dels dos tindrà alguna cosa amb una altra persona o s'enamorarà, i això a vegades pot fer mal i més si encara hi ha sentiments per l'altra persona.
No sabem si amb el teu ex teniu una bona relació, si parleu sovint i us expliqueu les coses, però si és així, potser podries parlar-ne amb ell i explicar-li que la teva intenció no és fer-li mal... segurament, si encara sent alguna cosa per tu, li farà mal sentir que t'estàs enamorant d'una altra persona (sigui qui sigui), però intenta posar-te en el seu lloc i fer les coses de manera que li facin el menys mal possible.
La decisió final de si intentar o no alguna cosa amb aquest altre noi és teva i només teva, però recorda que poden fer-se les coses de moltes maneres i mirar aquella que sigui menys "dolorosa" per tots.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat