Que som?
Holaa necessitoo ajuda urgentment. M'he donat compte de que m'he enamorat de la meva millor amiga. A mi sempre m'havien agradat els nois pero amb ella no es ben be atravcio fisica, es sentimental. No puc parar de pensar en ella i en voler estar amb ella i mesta tornant boja. Crec que ella tambe sent algo per mi pero esque nose si es molt carinyosa o de veritat u sent perque estan juntes hi han hagut molts detalls que confirmen la meva teoria. Vosaltres que en penseu? Li hauria de dir algo?
Moltes gracieess
Mariona Busto

Hola!
Nosaltres no podem saber què és el que ella sent, això només podrà confirmar-t'ho ella... però si tens tants senyals que t'indiquen que potser els teus sentiments són correspostos, valora si et ve de gust fer un pas més i parlar-ne amb ella o prefereixes esperar una mica. Decideixis el que decideixis, valora les diferents coses que poden passar un cop li diguis el que sents i les conseqüències que pot tenir: que correspongui els teus sentiments i per tant senti el mateix que tu (haureu de valorar si voleu iniciar una relació de parella), que pel contrari se sorprengui i no senti el mateix que tu sents i et vegi només com una amiga (haureu de veure com seguiu sent amigues sense que això us faci patir a cap de les dues).
Valora en quin punt estàs, com et sents, i no et precipitis. Valora bé quins són els teus sentiments i si vols o no fer un pas més. La decisió és teva!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat