Que podría pasar?
Primerament, ús volia felicitar per la gran ajuda que ens doneu.
Bé, el cas és que tinc 15 anys i ara tinc més clar que mai que sóc gay. No he tingut mai parella però tinc un petit dubte. Òbviament se que en el sexe entre dos homes no hi ha risc d'embaràs, però si risc de contagi de malalties de transmissió sexual.
El cas si per exemple jo ara em volgués enrotllar amb un noi i tingués la seguretat que és verge (no ho a fet mai ni amb un noi ni amb una noia), no existiria el risc de cap transmissió. M'equivoco???
Cristina Albó

Hola Oreo,
que podries infectar-te d'alguna Infecció de Transmissió Sexual, per
exemple una infecció d'orina, o depenent de la relació sexual que
tingueu, podeu estar en contacte amb hepatitis C (contacte d'excrements,
o restes d'excrements amb la mucosa bucal).
El millor és que
utilitzeu preservatiu sempre que tingueu relacions sexuals, així us
assegureu no contagiar-vos de res. La salut és important.
D'altra
banda, heu de tenir present que una vegada iniciada la vida sexual de
forma activa, és important fer-se analítiques, cada 3 o 6 mesos, per a
detectar possibles infeccions. A Barcelona existeix el http://www.bcncheckpoint.com/
" target="_blank">Barcelona http://www.bcncheckpoint.com/
" target="_blank">Checkpoint, on fan proves de detecció i diagnòstic a homes gais, bisexuals i dones transsexuals.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat