QUE SIGNIFICA EL QUE M'HA DIT
Hola!
Fa uns dies un nen em va demanar lio li vaig dir que si, però ell ahir em va dir que estava molt ocupat amb examens, que millor deixr-ho per un temps i que després ja veuriem. Que significa això?
Gracies!
Mariona Busto

Hola i1218!
Doncs que potser ha canviat d'opinió, potser encara no se sent preparat o té dubtes... com veus, aquest canvi a últim moment pot ser degut a diferents motius, i la resposta exacta només la pot tenir ell, que és qui sap perquè ara prefereix deixar un temps. Per tant, si vols sortir de dubtes, parla amb ell i pregunta-li!
Sigui pel motiu que sigui, hem de respectar-ho i acceptar-ho, tothom pot canviar d'opinió. De totes maneres, recorda que tu també tens dret de decidir, passat aquest temps, si segueixes volent alguna cosa amb ell o no.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat