Em vull lliar:(
Ya tinc 14 anys i encara no m'he lliat. Oportunitats tinc moltes (molts nois m'ho han demanat) pero estic insegura perque es la primera vegada. Ara he conegut a un noi genial i em vull lliar amb ell, pero no se com comencar ni res. ajudaaaa!!!!!
Cristina Albó

Hola laiaclifford,
Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants
com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que
agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a
tu i anar millorant la teva tècnica.
Si tu tens menys experiència que l'altra persona, deixa que sigui
l'altra qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a
poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui
realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que
gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Et deixem l'enllaç de dos articles dels redactors d'Adolescents.cat, un
sobre els http://www.adolescents.cat/noticia/22868/errors/habituals/hora/liar-nos/amb/algu
" target="_blank">5 errors més habituals a l'hora de liar-se, i un altre sobre
http://www.adolescents.cat/noticia/10183/coses/no/has/fer/quan/fas/peto
" target="_blank">coses que NO s'han de fer quan fas un petó, potser t'ajuden o t'orienten
una mica.
El més important de tot és que gaudeixis del moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat