em van traumar.
Hola! Escric per un problema de salut. Tinc 22 anys. El metge del meu poble em va donar hora a la ciutat prop del meu poble, però el problema és que li vaig dir que no ho volia fer, les proves, ja que m'havien de mirar la vagina i a més introduir-me un cable per saber com està.
No he anat al ginecòleg i no vull fer-me de cap manera aquesta prova mèdica. Em fa molta vergonya i fàstic.
No sé què fer. Què em podries dir perquè hi anés?
És que crec que quan era petita em van fer un trau-me. Estaven molts metges , em van fer posar en una certa manera amb calcetes i de cop me les van treure, allà també hi era me mare... i tot i que potser tenia 6 anys o així em va traumar. Tots mirant-me allà.
Cristina Albó

Hola,
És normal que ens faci vergonya, els genitals és una zona
íntima, i més si tens una mala experiència com la que ens expliques. No
sabem de quina prova ens parles ni perquè te l'indica el teu metge, però
si consideren que és necessària fer-la per a la teva salut, ho hauràs de fer.
Ara bé, potser abans de fer-la, estaria bé que poguessis
parlar amb la teva mare d'aquella situació que recordes de quan tenies 6
anys. Que t'expliqui què passava, què miraven, què exploraven, i perquè
et van fer allò. Potser si t'ho explica, ho entens i et fa menys por acudir al ginecòleg.
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat